top of page
Blogs


Klaar voor een eerlijker, krachtiger merkverhaal?
Bij groeiende bedrijven wil de branding (merkverhaal) nog wel eens achterblijven. De boodschap is achterhaald of zelfs een hoop blabla. Zonde! Laten we er wat aan doen!
31 jul2 minuten om te lezen


Hoe een merk een visuele identiteit wordt
De heilige drie-eenheid van merk, design en marketing. In zijn boek 'Branding & the visual response' geeft Peter Sher antwoord op de vraag wat 'branding' is en hoe je een 'merkstrategie' methodisch kunt ontwikkelen. Uit enthousiasme over zijn heldere visie deel ik graag dit artikel over zijn zienswijze. In mijn hoedanigheid als communicatiespecialist baseer ik mijn aanpak veelal op dezelfde principes als in dit boek worden omschreven. E r zijn veel interpretaties van brandi
13 okt 20243 minuten om te lezen


Branding in het kort
Over de definitie van branding wordt niet door iedereen hetzelfde gedacht. De een ziet het meer als een strategisch proces, de ander kijkt e
10 sep 20241 minuten om te lezen
bottom of page

